Hvorfor nye annonser alltid er nødvendig for suksess
Hvorfor du alltid bør tenke på nye annonser
Når vi hilser på noen vi ikke har sett på en stund, spør vi vanligvis: "Hva er nytt?". Vi spør ikke: "Hva er gammelt?". Dette viser at det nye alltid er mer spennende – og det samme gjelder annonser. Som bedriftseiere kan vi ikke hvile på laurbærene.
Ad Fatigue – Det virkelige problemet
Sosiale medier gir fantastisk tilgang til målgrupper og potensial for viral spredning. Men med det kommer en stor utfordring: annonsetretthet. Kunder blir bombardert med innhold, og oppmerksomhetsspennet deres blir kortere og kortere.
Hvordan holde kundene engasjert
Løsningen på kortere oppmerksomhetsspenn er ikke å redusere alt innhold til 60 sekunders videoer. Løsningen er å gi kundene dine mer innhold å velge mellom. Lag flere annonser, flere videoer, flere innlegg. Tilby et bredt spekter av innhold slik at de alltid har noe nytt å utforske.